Monday, March 22, 2010

naqib bersama motor barunya







14/3 selepas ke kenduri cik miah, kami sekeluarga bersama atok n nenek pergii ke rumah kakak ipar aku kat setiawangsa. sampai rumah k.wal, si naqib ni nampak le motor besar anak2 k.wal yg ada sorang satu. dia dah le obses dgn motor, nampak pulak motor tu, alahai.... lepas tu 2hari 2malam aku tak senang duduk sebab di mulutnya motor, broom.... itu je dia ungkap sepanjang hari.... letih aku... untuk menyelesaikan masalah ini, kami sekeluarga ke ampang mencari kedai motor yg disebut2 sebagai kedai yang murah... tengoklah aksi dia dgn motornya.... nak dijadikan cerita, lepas beli motor dia mintak pulak helmet. betul juga menjaga keselamatan....

No comments: